Zapach Marki - Warto Wiedzieć

Zapachy i urządzenia do kreacji wizerunku zapachowego

Warto Wiedzieć - o świecie zapachów

Nasze zapachy są wolne od emisji LZO czyli Lotnych Związków Organicznych. LZO są nie tylko szkodliwe dla zdrowia ale odpowiadają za wtórne zanieczyszczenie środowiska. Jesteśmy dumni, że proponowana Państwu technologia, jest nie tylko nowoczesna ale jest jedną z najzdrowszych na świecie.

Interesujący zapach może zwrócić uwagę na nasz biznes w czasie imprez targowych. Warto jest wyróżnić nasz biznes spośród innych wystawców. O ile nie mamy własnego logo zapachowego, zapach może być nieco zaskakujący, tak aby przyciągnął właśnie na nasze stoisko odwiedzających.

Tylko aromamarketing on line pozwala na skuteczne zarządzanie zapachem. Nasza zapachowa platforma umożliwia sterowanie intensywnością i czasem emisji różnych zapachów w różnych miejscach. Wszystko za pomocą tabletu, laptopa lub komputera.

Aroma Marketing jest branżą, która w Polsce jest w fazie rozwoju. Zarządzając biznesem warto sprawdzić, czy nasza najbliższa konkurencja już nas nie wyprzedziła stosując marketing zapachowy.

Zapach wyprzedza o krok. Niezależnie od wysiłków w prezentowaniu towaru w sklepie, klienci zapamiętają Państwa sklep tak jak go poczują. Właściwie dobrane zapachy do sklepów, zapachy do salonów, czy zapachy do hoteli to podstawa aromamarketingu. Zawsze podkreślamy, że marketing zapachowy nie polega na na tzw. aromatyzacji przestrzeni, ale na stymulacji zachowań konsumentów za pomocą zapachu.

Każda branża wymaga swoistej oprawy zapachowej.

Dla salonów samochodowych Zapach Marki proponuje specjalne zapachy w zależności od stref salonu. Przykładowo dla strefy sprzedaży części proponujemy zapach szlachetnego oleju samochodowego.

Właściwie dobrany zapach w salonie sprzedaży pozwala zatrzymać dłużej klienta.

W 1996 roku praca naukowa poświęcona zmysłowi węchu została uhonorowana nagrodą Nobla. Autorzy pracy : Linda Buck i Richard Axel.

Pamięć zapachowa jest jedną z najtrwalszą pamięcią ludzką. Zapach pamiętamy ponad 15 lat.

Blisko 75 % emocji w ciągu dnia wywoływanych jest przez bodźce zapachowe.

Logo zapachowe utrwala się w naszej pamięci dłużej niż tradycyjne logo graficzne.

IFRA - International Fragrance Association. Opracowuje zeszyt wskazówek dotyczących norm jakościowych kompozycji perfumeryjnych w odniesieniu do środowiska i konsumenta. Znak IFRA gwarantuje jakość i bezpieczeństwo użytych zapachów dla człowieka.

Zapach z etykietą FEMA GRAS gwarantuje, że składniki kompozycji zapachowych są bezpieczne w przypadku kontaktu z żywnością.

Zapach z cechą stymulującą i relaksacyjną sprawia, że konsument postrzega inaczej upływający czas, aniżeli czas spędzony realnie.

Ciastko w kształcie prążkowanej muszelki zwane madelaine, zanurzone w herbacie z kwiatu lipowego przywraca według Marcela Prousta wspomnienia z przeszłości. Zapach i smak przywołują z naszej pamięci minione chwile, dotychczas zamknięte w szufladach przeszłości. Zjawisko to jest określane jako Syndrom Prousta lub Syndrom Madelaine.

Mroczny film "Pachnidło" zekranizowany na podstawie powieści niemieckiego pisarza Patrick Suskind obrazowo przedstawia niewyobrażalny wręcz wpływ zapachu na zachowanie człowieka.

Udowodniono, że pachnące kawą wnętrza cukierni gromadzą niejednokrotnie więcej klientów od tych, w których kawy się nie podaje.

Jest potwierdzone, że przyjemny zapach zdecydowanie pozytywnie wpływa zarówno na wydajność pracowników jak i na stosunek klientów do konkretnej firmy.

W Japonii odkryto, ze zapach cytrusów powoduje zmniejszenie liczby błędów popełnianych przez pracowników obsługujących komputer aż o 54 %.

Na podstawie badań przeprowadzonych w USA, stwierdzono, że automaty do gier przyciągają o 45 % klientów więcej, jeśli w powietrzu unosi się miły zapach.

Zapachy jabłka i cynamonu przywołują u klientów skojarzenia z atmosfera świąteczną i tym samym wywołują chęć zrobienia zakupów celowo eksponowanych w rejonie produktów.

Woń lawendy regeneruje działanie układu nerwowego i wprowadza nastrój ukojenia. Zapach lawendy jest rekomendowany np. w czasie negocjacji biznesowych w celu utrzymania dobrego charakteru spotkania i podjęciu rozważnych decyzji.

Zapachy mogą wzmocnić pozytywne odczucia takie jak szczęście, relaks, chęć do działania.

2015-2019 © Zapach Marki logo Zapach Marki